Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ideološka haranga protiv Smilje Avramov

Komentari (117) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 21 februar 2015 20:18
Jug Kovačević
Smilja ostaje NAŠA, a vi budite čiji hoćete!
Zar to nije demokratija?
Preporuke:
300
223
2 subota, 21 februar 2015 20:28
Dragoslavić
...Samo i letimičan uvid u biografiju Smilje Avramov može nam dati dovoljno činjenica i argumenta da se radi o naučniku izuzetnog opusa, dokazanom antifašisti, koji poseduje veliki moralni i lični integritet, koji mogu dovoditi u pitanje samo oni koji se neprestano služe ideološkim podmetanjima i najprizemnijim difamacijama, ne vodeći računa da se radi o jednom od najuglednijih i najstarijih profesora Pravnog fakulteta u Beogradu...

Da je nama gospođa Avramov živa i zdrava i da pre svoje stote dočeka slobodu Srbije.

SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!
Preporuke:
320
223
3 subota, 21 februar 2015 20:47
mr Andrej Aleksandrov
Prof.dr Smilja Avramov zaslužuje duboko poštovanje celokupnog srpskog naroda i Države.Kao Srbin uvek sam se loše osećao kada neko i pomene Teofila Pančića.Ovaj gospodin je dobro poznat po antisrpskoj retorici ali zaista "ima viška samopuzdanja"kada na ovako neprihvatljiv način kometariše živu legendu naše pravne nauke,profesora Smilju Avramov!
Preporuke:
296
324
4 subota, 21 februar 2015 20:55
sofi
Imao sam čast i zadovoljstvo da budem student uvaženog Profesora Smilje Avramov. Još uvek čuvam njen udžbenik. Želim da joj i ovom prilikom izrazim osećanje poštovanja i divljenja za sve ono što je učinila za srpski narod i pravnu nauku. O kritičarima i slikarima satire jedno veliko NIŠTA.
Preporuke:
290
210
5 subota, 21 februar 2015 21:16
veca vestica
Cinjenica je da pakost vlada Srbijom u nazad 200 godina.Mene nista ne cudi u vezi S.Avramov.Cudi me da ta pakost nije jos izrazenija,sa obzirom ko sve sparta Srbijom,i jos nosi glavu na ramenima.
Preporuke:
207
173
6 subota, 21 februar 2015 21:20
Profesor S. Avramov nije polticar vec ekspert
Zar se I u strucne I naucne krugove uvuklo blacenja kao na politickoj sceni?! To je onda kraj nezavisne stvaralacke misli. Ako se nema argumenata, sto je uslov nad uslovima da se vodi naucna polemika, onda se pribegava ad hok ocenama iz arsenala stranackog obracunavanja.

Manite se coravog posla, nazovi strucnjaci!
Preporuke:
198
172
7 subota, 21 februar 2015 21:22
In!
Nemote peterivati.
Koraks je samo pokušao da bude u trendu.
Da bude in.
Jer Srbima crtati karikature proroka Muhameda,nema smisla.
A nekog od domaćih svetaca,nema m...
Zato je imao tu čast i privilegiju da mu lično nova direktorka Službenog glasnika uruči priznanje za nešto i pri tom je pošteno izdržao da se po srpski triput izljubi sa Trivanovom i njenom novom frizurom(inkognito).
Otelo se oboma.
E tu bi autokarikaturu voleo da vidim,više nego "koraks sa glavom bivola"ili nešto deplasirano.
Preporuke:
205
132
8 subota, 21 februar 2015 21:25
Jos jedan "Tribalac"
Cini se da su se na portalu aktivirali Kolindini, pardon Vucicevi...
Preporuke:
219
131
9 subota, 21 februar 2015 21:32
mrdaju
Nešto mi pade napamet gledajući ove silne misnuse,da bi mogli geografski da potiču iz kruga dvojke.
Drugosrbijanci,živi li ste?
Nema vas nešto,ne čujete se.
Pozdravite Vučića kad ga vidite.
I Caneta,Mila i Lukovića.
Preporuke:
241
127
10 subota, 21 februar 2015 21:32
sofi
Botovi su neumorni. Oni ne dangube, mada ih u ovom slučaju uopšte ne razumem.
Preporuke:
219
126
11 subota, 21 februar 2015 21:40
Kole
Vrlo zanimljivo - ekstremno velika aktivnost botova kliktaca, na ovoj vesti? Zasto je amerikancima ovoliko bitno da diskredituju neeksponiranu, ali ociglednu izuzetno uglednu profesorku.
Preporuke:
235
124
12 subota, 21 februar 2015 21:42
Veliki um
Prof. Smilja Avramov, prof. Radomir Lukić, i još neki s Pravnog fakulteta, su naučnici svetskog nivoa i naveći umovi srbije.
Preporuke:
249
126
13 subota, 21 februar 2015 21:45
Novak
Profesor Avramov je hroničar istine, a istina boli ove neljude što se trude da je uguše.
Nemoguće je da za 2 minuta broj negativni komentara skoči za 18 pa 58 pa 97 na 114 na komentar "Smilja ostaje NAŠA..."
Očito nema bolje preporuke nego neprijateljski bes, i uloženi novac i trud. Takođe ne zaboravljamo fizički napad na Smilju u Zrenjaninu.
Preporuke:
236
120
14 subota, 21 februar 2015 21:46
Ivan Aleksić
Jooooj, udrite botovi po minusima, kad ne možete po argumentima. Beskičmenjaštvo vam se neće isplatiti.
Preporuke:
214
116
15 subota, 21 februar 2015 21:55
Rđosav
- Smilja Avramov se blamira pod stare dane time što je zalegla da rehabilituje Dražu. Tako i onaj Kosta Čavoški.

- njenom delovanju Devedesetih svaka čast, ali ovo danas je nepotrebno. Isto kao i Šešeljevo okasnelo četništvo.

- zaključak: ne slučajno koristim dosetku: Zlatne Devedesete. Sve je bilo bolje Zlatnih Devedesetih. Pa i delovanje ove profesorke...
Preporuke:
23
169
16 subota, 21 februar 2015 22:18
fristajlo
Bila je dugogodišnji predsednik Svetskog udruženja za međunarodno pravo. Obavljala je i funkciju predsednika Svetske konfederacije za mir i razoružanje sa sedištem u Londonu, a bila je i član odbora za istraživanje ratnih tzločina počinjenih od strane SAD u Vijetnamu.

Zbog ovoga je i olajavaju.
Sve to je bila u doba kada je svet poštovao neki red i pravo- i to njenoj karijeri daje veliku specifičnu težinu; preveliku, da bi sad nekoliko "političkih avlijanera" moglo đivkanjem da joj okrnje ugled.
To rade po zadatku. Nije njihovo da misle, već da izvrše.
Smilja Avramov je u svetu cenjena kao jedan od nekoliko najboljih pravnika; ove, koji je napadaju, ne cene ni u ulici...
Preporuke:
201
55
17 subota, 21 februar 2015 22:23
perkins
kroz nasu istoriju svi nasi dusmani su imali obilatu pomoc srpske pete kolone koja je i te kako imala udela u njihovim uspesima protiv SRBSKOG bica i drzave SRBIJE,svaka epoha je davala izdajnike vecih i manjih kalibara,za neke je materija bila pojam izdaje i sluzenja okupatoru,ali za vecinu je izdaja znacila sudelovanje u vlasti na vecom ili manjem nivou,od turskih,svapskih,komunistickih do demokratskih okupacija mnogo se stvari promenulo,ali izdaja se prenosila iz epohe u epohu i ta nit nece biti prekinuta jos dugi niz godina,tko je osim m.nedica jos odgovarao za izdaju?nitko,ali su odgovarali svi oni koji su pokusali odbraniti SRBSKE nacionalne i drzavne interese,a svakako je najveca izdaja sramno isporucivanje kompletnog drzavnog i vojnog rukovodstva haskom tribunalu,takav morbidan slucaj jos nije viden,da postoji jos i gore vidimo na primeru svih"demokratskih"nosioca najvecih drzavnih funkcija od 5 okt.koji su izdaju podigli na nivo politicke perverzije!
Preporuke:
111
58
18 subota, 21 februar 2015 22:25
Brane, Italija
Da, samo letimičan pogled na karijeru Avramov, jasno pokazuje da je to značajan Brozov komunistički kadar inače kako bi ostvarila takvu karijeru.
Preporuke:
62
187
19 subota, 21 februar 2015 22:38
Sofronije
Koraksić je ...!
Preporuke:
82
33
20 subota, 21 februar 2015 22:42
pantelija
Brane iz Italije, postao si davež na ovom sajtu.

Šta hoćeš da postigneš sa ćirilicom?
Tvoji uzori, poput Teofila Pančića, nikad je nisu koristili.
Preporuke:
135
36
21 subota, 21 februar 2015 22:58
Stanić Milan
Pre svega zahvaljujem autoru na još jednom izvanrednom novinarskom prilogu.Mislim, da trenutak i temu nije mogao bolje izabrati.
NIsam imao sreću kao pojedine kolege koje su studirale pravnu nauku, da prisustvujem i čujem predavanje poštovane profesorke,ali nešto od njenih rasprava pročitah.Bez ikakve sumnje pripada krugu najjači srpski posleratni intelektualaca - njen opus iz domena međunarodnog prava te traktati o političkoj zaveri Vatikana,mogu se porediti sa danas živućom int. legendom, istupanjem prof. Čomskog.
E, sad ni meni nije selo(kao g. Rđosavu)Njeno zalaganje za rehabilitaciju D. Mihailovića,ali moramo uzeti najmanje dve činjenice u obzir:
- za razliku od nas obični smrtnika profesorki su bili dostupni gotovo svi arhivi 2. sv. rata veliki sila,koji su gledali optikom objektivnosti,
- istoriju i druge društene discipline učili smo iz ideološki udžbenika("Mi smo Titovi- Tito je naš" a na kraju ispade ćorak).
Preporuke:
120
32
22 subota, 21 februar 2015 23:13
Rđosav
Stanić Milan:
E, sad ni meni nije selo(kao g. Rđosavu)Njeno zalaganje za rehabilitaciju D. Mihailovića,ali moramo uzeti najmanje dve činjenice u obzir:
...
- istoriju i druge društene discipline učili smo iz ideološki udžbenika("Mi smo Titovi- Tito je naš" a na kraju ispade ćorak).
- ma ja bi` rek`o - na kraju ispade Istina. Šta smo novo naučili iz istorije Drugog svetskog rata za vreme ove novočetničke diktature? Kojim to novim saznanjima nas podariše ostrašćeni antikomunisti?

- eno i Putinu je muka od revizionističkih kvaziistorija; on je znao da preseče: istorija Drugog svetskog rata se ne može revidirati!

- pouka: od pobedničke istorije ipak nema tačnije. Pošto ona gubitnička ne želi da prizna ni ishod rata, a kamo-li njegove "detalje". A onaj pokret koji bi prof. Smilja da rehabilituje završio je u istoj koloni sa okupatorom i ostalim kolaboracionistima: u - Sloveniji - u - proleće - 1945! Posle te činjenice svi revizionizmi su smešni...
Preporuke:
15
83
23 subota, 21 februar 2015 23:17
Jelena
Samo maliciozni,cinicni i prizemni ljudi nisu u stanju da priznaju cinjenicu da gospodja Avramov ostavlja iza sebe generacijama na nauk, svoje naucne radove respektabilne naucne i istorijske vrednosti.
A sad poruka botovima,bas ste kreteni.
Preporuke:
109
29
24 subota, 21 februar 2015 23:21
toske
botovi imaju radno vreme do 20h.{vidi ocene..}
Preporuke:
101
25
25 subota, 21 februar 2015 23:37
Gospodine Novak
Biću Vam zahvalan za podatke o pomenutom fizičom napadu na gospođu profesorku Avramov, zbog koga crvenim, a za koji do danas nisam znao. A bio sam zato obilno obaveštavan o napadu na kreaturu filnog imena, a fobne uloge.

Pre desetak dana imao sam ponovo zadovoljstvo da sretnem prvu damu srpske pravne nauke i rodoljublja i da joj poljubim ruku. Nadam se da će mi se ta čast ukazivati još mnogo godina.
Preporuke:
100
22
26 subota, 21 februar 2015 23:38
toske
botovi imaju radno vreme do 20h.{vidi ocene..}
gle ,rade i prekovremeno...
Preporuke:
82
24
27 subota, 21 februar 2015 23:53
cmok Toronto
Fajlovi su sačuvani...
Vlada i zvanična opozicija ne spava mirno..
To je veoma opasno za sve nas.
Ko će imati petlju da odmotava čvor..?
Zbog Smilje kršim svoju reč.
Ako je za utehu ja sam u Torontu.
Preporuke:
41
11
28 subota, 21 februar 2015 23:58
xy
Smilja Avramov je spojila najveci kvalitet koji intelektualce krasi, ato je veliki strucnjak i veliki patriota.Smilja nas heroj.A ovaj basibozuk nas ne sme nervirati-prostaci za saku dolara.
Preporuke:
105
17
29 subota, 21 februar 2015 23:58
petar
Moj komentar je na mom blogu

http://tarpe.blog.rs/blog/tarpe/biti-nicim-opterecen/2015/02/19/crnjanski-u-redu-za-odlikovanje

...a tice se upravo Koraksove i Panciceve reakcije na dodelu priznanja Smilji Avramov
Preporuke:
22
28
30 nedelja, 22 februar 2015 00:07
Velja
Zgrožen brojem pogromaških minusa, ponovo molim cenjeno uredništvo NSPM da razmotri svrsishodnost ocenjivanja priloga, bar kad su u pitanju oni koji tište živce naših gospodara i njihovih slugu.

Na žalost, malo je poznavalaca naučnih i stručnih dela profesorke Avramov. Široke mase je prepoznaju kao karikaturalnu "Šmiksi" Indeksnovog rado pozorišta, illi kao lik difamnih karikatura jednog briljantnog crtača diskutabilnog moralnog lika.

Isti pak lik sveprisutne istoričarke (kao i njenog alkofilnog pretka) ni malo nije upitan, a za razliku od dileme da li je veća ustaška ili srbomržnja plaćenika, drugosrbijanaca i nadrihistora.
Preporuke:
48
114
31 nedelja, 22 februar 2015 00:08
Pantelija
Normalno je da su se bubašvabe i pacovi uznemirili jer je ova sjajna žena rekla u tri rečenice sve i sasula u lice toj bagri... istinu koje se oni plaše i koja ih boli.
Takvi neće ostati u istoriji Srba, jer gnjide nikada ne ostaju u istoriji.
Profesorka Smilja Avramov će ostati kao sjajna zvezda, koja će doveka svetleti i pokazivati kuda treba da ide njen srpski rod.
Živa nam bila na mnogaja ljeta!
Preporuke:
101
43
32 nedelja, 22 februar 2015 00:11
cmok dva
Pres konferencija...Zašto smu ugoženi
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/ideoloska-haranga-protiv-smilje-avramov.html
Preporuke:
16
18
33 nedelja, 22 februar 2015 00:17
cmok tri
Greška
https://www.youtube.com/watch?v=Ej6KSnHRw-0
Preporuke:
13
4
34 nedelja, 22 februar 2015 00:31
Susak
Ne kaze se "u Susaku" vec "na Susaku". To znam jer se moja mama rodila na Susaku.
Preporuke:
18
3
35 nedelja, 22 februar 2015 00:40
Svetislav Kostić
Brane, Italija Ti si jedno notorno zanovjetalo i kverulant!
Preporuke:
37
4
36 nedelja, 22 februar 2015 00:48
Veljko
Ponosim se precima koji su novoizgrađenu zgradu 1941. naselili izbeglicama ih Hrvatske i BiH. Među njima su bile, tada gospođica Smilja Avramov i njena majka. Smilja je ubrzo odatle otišla u ilegalu i do kraja rata se aktivno borila protiv naci-fašizma. Koliko mi je poznato, nikad nije postala član KPJ, što je posle rata takođe bio moralni čin svoje vrste.

Njeno naučno delo je svetski priznato, tu balkanske pizme ne mogu nauditi. Jeste bila savetnik Slobi kao ekspret međunarodnog javnog prava, ali nije, niti je mogla biti idejni, ni praktični kreator politike takvog samodršca kakav je bio. Ipak, nekim srbofobnim lešinarima se učinilo da je pogodna, nezaštićena meta. Stideli bi se da znaju šta je to. Ja se zato stidim što još živim međ takvim neljudima.
srbofobne
Preporuke:
81
4
37 nedelja, 22 februar 2015 00:57
Njegoš Petrović
Moja puna podrška velikoj Smilji Avramov! Nadam se da ćemo svi mi, čitaoci i komentatori NSPM-a,delati na takav način da nas ovi ljigavci napadaju.To će biti znak da radimo nešto dobro i korisno za ovaj narod i ovu državu! To će biti znak da smo se probudili i da ne prestajemo da se borimo.
Preporuke:
83
5
38 nedelja, 22 februar 2015 01:00
ak
Gosp.Stanicu vi ste jedan posten levicar.
Preporuke:
22
4
39 nedelja, 22 februar 2015 01:19
Vidi i slepac...
...pa se moli da opstane Smilje nauka, srpstvo i Pančićeva omorika. A da usahne Dubravkina i Pančićeva logistika, pa će tako lako i retorika.
Preporuke:
49
1
40 nedelja, 22 februar 2015 01:25
Sve se plaća
Bes Soroševe logistike ni nacističke retorike.
Preporuke:
63
3
41 nedelja, 22 februar 2015 01:47
Jaroslav
Dragi moji botovi, želim vam da izgubite tu paricu koju dobijate od Vučića da glasate negativnim kometarima na bilo šta pro srpsko i da padnete u bezdan i nestanete svi vi i vaši svi. Svim srcem vam to želim. Ovo je iskreni rodoljubivi govor a kakav je vaš govor? Za koga ste vi? Kome verujete? Kom Bogu se klanjate? U šta verujete botovi. Gde će vaša deca živeti i kakvim će jezikom govoriti i kavim će se imenom zvati? Da li će znati ime svog dede i askurđela vi botovi jedni koji za par evra, papira izdadoste sve za šta su krvarili vaši preci. Botovi jedni. Botovi.
Preporuke:
68
3
42 nedelja, 22 februar 2015 01:48
Nezaposlen intelektualac traži posao
Imam višak znanja, zvanja i talenata, ali manjak posla i prihoda, pa nudim dobre usluge EU, NATO, Sorošu, NVO i svim brojnim sponzorima prisutnim na rodnoj mi grudi. Nije baš da sam gladan i da mi deca nemaju za najke, ali kad vidim kako drugi, što nebih i ja malo, ili malo po malo, pljuvao i klevetao časne, poput uvažene prof. Smilje Avramov, Dobrice Ćosića (taj bar ne može da se brani), ili bilo koga ili čega što još niste korumpirali. Svestan sam da je konkurencija za izdajništvo velika i da je plata sve manja što nas je više, al, dajte šta date. Svako buđenje naroda pobije bar 2/3 izdajnika, ali ako ostanem u poslednjoj trećini, biće dobra i teća generacija mojih.

Šifra: NATO i Evropa - lak život i klopa
Preporuke:
67
2
43 nedelja, 22 februar 2015 01:58
Jaroslav
Ja koji sam pripadnik neke srednje kalase i čiji su roditelji pripadnici neke srednje kalse (fakultetski obrazovani) tvrdim da je Teofil Pančić emanacija zla. Bežite od njega, od imena Teofila Pančića iako je njegovo ime na grčkom nešto lepo i bogoliko. ON se prodao EVRU papiru i euru. Slobodno mogu da se potpišem da je sam Teofil Pančić jezik govora mžnje i jednoumlja. Ljudi moji, 25 godina ovo traje zamazivanj očiju o bolje životu o demokratiji a oni ISTREBIŠE Srbe. 25 godina i preostaće do 4 milona Srba a 50 godina do 3 milona Srba. Hvala vam lepo na putu bez povratka na EUROPI četvrtog rajha.Setite se Kragujevca i Novosadske racije o svaki nemači naglasak treba da vam izaziva strah i svaki hrvatski naglasak treba da vas podseti na Jasenovoc o kome smo kao budale bez mozga zaboravili sve. Ljudi probudite se nije više u pitalju da li imate posao ili da li smo pobedili u sportu oni nam nisu zaboravili ništa od pre sto godina. Nemci nam nisu zaboravili Veliki Rat. Nemojmo zaboravljati
Preporuke:
75
4
44 nedelja, 22 februar 2015 02:05
cmok 4
https://www.youtube.com/watch?v=7zaAMvnY4oE
Preporuke:
8
2
45 nedelja, 22 februar 2015 03:07
D. Z.
Antisrpstvo je ili teška bolest mračnih neljudskih umova ili prilika za zaradu već dugo. Antisrpstvo se, očigledno, odavno dobro plaća
Preporuke:
50
1
46 nedelja, 22 februar 2015 03:14
Čedomir-Sića
Ostaće ovaj jadnik Pančić bez dobijene love, jer je preterao deleći botovima.
Preporuke:
47
1
47 nedelja, 22 februar 2015 03:26
Jaroslav
@cmok 4
hala na linu. Video sam Đorđa kako nešto iskreno govori. Njegovi tektovi mi na ovom sajtu liče na neko intelektualno razmatranje ali kada sam ga vido na ovom skupu njegov govor shvatio sam da je iskren. Hvala. Nema tu sami intelekta nego i moral, stav, motal istorija pravda. Hvala još jednom.
Preporuke:
25
2
48 nedelja, 22 februar 2015 03:41
Zoran Š.
Tužno mi je kada vidim ovoliko minusa na rodoljubivim komentarima. Tada shvatim koliko su pojedinci puni mržnje, besa, svih tih primitivnih osećanja.
Shvatim da oni, u životu, nemaju ništa drugo da podare ljudima, pa seju tu svoju mržnju.

Isto kao što se to da primeti u tekstu, kod pomenutih pojedinaca, koji se u svojim glavama očigledno i dalje bore protiv nekih devedesetih, ne shvatajući da već poodavno žive u dvehiljade desetim i da ih je vreme poprilično pregazilo...
Razumem ja pokušaje upotrebe bernajs-gebelsovih metoda, kao i ciljeve takvih poduhvata... Ali mi je sve to, kao što sam rekao tužno.
Preporuke:
49
1
49 nedelja, 22 februar 2015 03:51
Vesna
Profesor SMILJA AVRAMOV,moralna I intelektualna gromada,impresivne I casne biografije.Svetionik I putokaz dezorijentisanom srpskom narodu,nesto najbolje sto se u tom narodu moze iznedriti,a godine kao da joj ne oduzimaju,vec dodaju snagu da odoleva zlu.Prepoznala sam u njoj Igumana Stefana Njegosevog.
Preporuke:
57
1
50 nedelja, 22 februar 2015 04:21
Poštovanom gospodinu Jaroslavu
Vaš uljudan komentar ničim izazvan, dobio negativne belege. Od nesrba? Od srbofoba? Od srpskih ulizica, najamnika i sponzoruša?

I svi zajedno da su, pokazuju jaku i ekonomski moćnu logistiku. Veliki brat iza svega čući. Ako me dobri Bog pogleda, makar na samrti, znaću da kleći. A naš narod da de pridiže.
Preporuke:
38
1
51 nedelja, 22 februar 2015 08:00
Novak : Fizički napad nad Profesorkom
Pred prezentacijom knjige Genocid u Jugoslaviji u Zrenjaninu, Smilja je dobila direkt u oku. Ovo ilistruje pritiske pod kojim su vokalni intelektualci izloženi (metode zastrašivanje službi). Klip je skinut sa Jutuba, a gugul pretragom sav naučni opus pre 2009 kao da ne postoji (algoritam cenzure). Jedino postoji diskreditacija i omalovaženja, tzv. konspiričar zavere (i pitaju gde su izvori? dokazi?). Ovo je efikasna propaganda za zapadnupubliku kojanije bilaunašojkoži. Uočavam, nekoliko interesnih grupa protiv Smilje: 1) tzv. Bošnjaci (u vezi srebrenice) 2) Klerikalisti (u vezi rat protiv pravoslavlje) 3) Soroševo otvoreno društvo 4)Biserkin Helsinški komitet.
članci njihovih plačenika se nalaze na gugulu (to društvo iz naše borbe do e-novine -da ih ne spominjem).
2 pitanja se javljaju:
1) kako uopšte plasirati informacije jer
"Ko kontroliše sadašnjost kontroliše prošlost
...kontroliše budučnost" a njima je kontrola nad idejama u našim glavama sve.
2) kako zaštititi najbolje među nama
Preporuke:
51
0
52 nedelja, 22 februar 2015 09:22
Mićunović
Smilja je srce, divna žena, veliki naučnik. Povezivati Smilju sa Titom, Dražom, Slobom ilibilo kojim ambicioznim i bolesnim Zloćom je samo bacanje prašine u oči.
Smilji oni nisu smetali jer ih je zaobilazila koliko joj je nauka dozvoljavala.
Smilja je naučnik svetskog glasa, analitčar i arhivar. Smilja i Kosta Čvoški nikada nikoga neće rehabilitovati, oni traže činjenice i istinu, pa kako ispadne.
Svi moji drugovi iz generacije (koja nije sa pravnog) išli smo na predavanja Lukića, Bakića, Bartoša, Mitrinovića (na tehnički) zato što su plenili rečju i istinom. Smilja je prvak među njima.
Teofil Pančić je Opančar, bez ikakve kvalifikacije, običan prdonja i nije vredan komentara. Sećam se karikatutiste kolege Ace Klasa iz Novosti, taj je bio majstor.
Koraks je simbolista i danas crta za pare.
Da se dopadne naručiocima preko raznih Teofila. Veza je očigledna, a cilj da poseru Srbiju.
Neka Smilja živi u sreći i blagostanju
Pozdrav - generacija 56.
Preporuke:
71
1
53 nedelja, 22 februar 2015 09:50
siniša @ Rđosav
Navodite jednu novokovanicu, a to je NOVOČETNIŠTVO.

Ne znam šta vi tačno mislite pod novočetništvom, ali kad već govorite o srpskim vlastima i novočetničkoj diktaturi mnogo ispravnije je reći TITOČETNIČKA diktatura.

Naime ti NOVOČETNICI, Toma Nikolić, Vuk Drašković, Aleksandar Vučić su direktni sledbenioci i poštovaoci Titove politike i dela i nesumljivo jasno opredeljeni sledbenici ili njega lično ili njegovih bliskih saradnika.

Da spisku dodam i neke iz Socijalističke partije na primer Palmu, to je pravi austročetnik ili TITOV ČETNIK.

Dakle Rđosave, nije novočetnici, nema tu ništa novo pod kapom nebeskom nego TITOČETNICI, pod kapom austijske udbe.
Preporuke:
38
7
54 nedelja, 22 februar 2015 11:19
objektivaN
O JASENOVCU i Srbima

Po srpskoj logici, kriva je sama profesorka. Što je morala da spominje Jasenovac?
Kome to ovde nešto znači.
Čak smo u Srbiji uveli novi praznik - svih žrtava, da bismo sakrili ustaške i hrvatske zločince. Na žalost, Kragujevac i njegov gradonačelnik su bili prvaci ove žalosne srpske maskarade.
Za utehu nam je što grad Vašington ima "Dan Jasenovca".
Srbiji to nije potrebno, jer bi se Koraks nasekirao.
Utoliko je vrednije, etički i istorijski, što nam je Jaša Almuli ostavio nezaboravnu knjigu o Jasenovcu.
Da ne verujete, ima je čak i u bibliotekama Srbije. Uprkos Koraksima i ostalim tabloidnim novinarima.
Preporuke:
56
1
55 nedelja, 22 februar 2015 11:28
biki
Ljudi, sta je ovo? Ovoliki minusi !?!?!?! Ne mogu da verujem!!!!
Preporuke:
23
6
56 nedelja, 22 februar 2015 11:35
momir
Nagraditi Koraksića može samo neko ko ne zna šta je karikatura. U jednom trenutku i Dragoljubu Žarkoviću je prekipelo kada je nazovi karikaturista počeo da do gadosti sakati lik Patrijarha Pavla, pa ga je prosto šutnuo iz "Vremena". Dakle, sakaćenje, sprdačina i besomučno iživljavanje nad nečijim javnim likom i ugledom - to je sve karikaturalno umeće Koraksića. Karikatura je po svojoj suštini vedra, vesela, kod Koraksića je to predominantno nabijanje na kolac, nasilničko deranje kože predmetu njegove ideološke mržnje.
Slično je i sa Pančićem - čovek samom sebi daruje atribute eksperta za sve oblasti, evo ga postade stručnjak i za međunarodno pravo, a u rezultatu imate nadobudnu osobu i autošovinistu, frustriranog, neuspešnog studenta, neizgrađenog samouka i moralno-patriotsku ništariju.
Akademik Smilja Avramov je za obojicu kip slobode i pravde, koji oni ne mogu ni da pogledaju a da ne dobiju vrtoglavicu i išijas.
Preporuke:
63
5
57 nedelja, 22 februar 2015 11:56
gavrilo
nažalost autošovinisti su jači jer imaju materijalnu pomoć onih kojima je moto "Najbolji Srbin je mrtav Srbin" i oni to ne kriju. to isto se odnosi i na Ruse ali su oni jaka zemlja inače bi im se desilo isto što i srbiji i srbskom Rodu.Vrijeme će pokazati da li su Rusi dostojni postojanja ili su glup narod kao što je naš!Uvijek je u našem narodu bilo Špijuna, strašnih špijuna i ljudi koji žele svom Rodu ono najgore i po tome smo jedinstveni u svijetu!Zato nam se propast i nestanak smiješi i u tome nas podržava!
Preporuke:
43
5
58 nedelja, 22 februar 2015 13:05
Seljak Bezemljaš1
Pravda i istina će isplivati na površinu.
Udaljene. Tako stvari stoje. Takav je odnos snaga.

Mi o devedesetim manje ili više pričamo jednu sienenovsku priču. Priču Tonija Blera i njegovih spin doktora.Priču koja iza sebe ima iskustvo dva veka potkopavanja temelja srpske države.

Gospođa Smilja Avramov svojim stručnim i naučnim radom (mnogo pre devedesetih) iznosi činjenice koje gore navedenu priču potkopavaju.

Model napada se uvežbava još od tridesetih godina dvadesetog veka.
Miloš Crnjanski je 1934.g. napisao tekst
OKLEVETANI RAT. Napadi na Crnjanskog organizovani su u Beogradu.
U svom beogradskom listu DANAS napao ga je Miroslav Krleža. Nastaviće Marko Ristić, Koča Popović, Radovan Zogović.Tri sada delom mrtva pesnika.
Crnjanski je tvrdio da su "pacifisti" preuzeli parole srpskih neprijatelja iz rata.
Mnogo sličnosti.Preskočimo polemiku.
("pacifisti" će šest godina kasnije organizovati građanski rat)
Preporuke:
44
3
59 nedelja, 22 februar 2015 14:46
Srbin
PROFESORKA DR SMILjA AVRAMOV JE NEDOSTIŽNA ZVEZDA !!!
Preporuke:
47
2
60 nedelja, 22 februar 2015 15:04
@Rđosav
P.S.
Kada su ostvarili cilj i uz pomoć Rusa osvojili vlast, srpski komunisti su okrenuli leđa Sovjetskom savezu,napravili mučilište na Golom otoku za sve rusofile, i počeli da šuruju sa Zapadom. Devedestih su se razvrstali u razne "demokratske" partije i nastavili prozapadnu, antisrpsku politiku.
Preporuke:
39
6
61 nedelja, 22 februar 2015 15:12
Srbin
1)U okupiranoj Srbiji ustaše su zaštićene od svake odgovornosti za ono što rade i što izlajavaju.Otuda ovakvi kretenski napadi na naučnika, Srpskinju Smilju Avramov. Kad bi Srpski patriota (napominjem ustašama da se pridev Srpski piše velikim slovom)čak i Sonju Biserko uporedio sa Hitlerom, bio bi procesuiran i od ispostave Haškog "tribunala" u Beogradu OSUĐEN.
Nastavlja se nametnuta AKSIOMA FAŠISTIČKOG NATO ZAPADA da Srbi NEMAJU pravo na odbranu, nemaju pravo na svoju državu, a NATO janjičari imaju pravo ubijati Srbe, što se suštinski ne razlikuje od položaja Srba u USTAŠKOJ NDH.
2)Ustaške napade na borca(borkinju) za ISTINU I PRAVDU, prof. Smilju Avramov, odbaciti rečima kakve zaslužuje svinjarska ustašija po OKUPIRANOJ Srbiji.
3)NIJE S.Milošević vodio "zločinačku" politiku, nego su zločinačku politiku prema Srbima vodili i danas vode vladajuće bande NATO država i zaglušujućom bukom je nametali Planeti. Poderana je paučina NATO propanadne na očigled Plane
Preporuke:
40
0
62 nedelja, 22 februar 2015 15:21
Marina Ratković
Gospođa Avramov je čovek ogromnog integriteta,inteligencije i znanja Iako je reč patriotizam postala prokažena, ona je i istinski patriota. Gospođa Avramov prosto fascinira svojim vrlinama, sada tako retkim. Verovatno navedeni atributi smetaju onima kojima se ne mogu pripisati.
Preporuke:
38
1
63 nedelja, 22 februar 2015 15:33
Srbin
Politika S.Miloševića je bila ODBRAMBENA, imala je za cilj odbranu Srba i Srbije od pripremljenog (planiranog) i već započetog genocida nad Srbima kojeg su provodile i podržavale iste snage koje su vršile prethodna DVA genocida nad Srbima u DVADESETOM VEKU.
Srpski vojnik je na svojoj vekovnoj zemlji branio svoju porodicu od ustaško-fašističkih hordi koje su podržavale imperijalno-pljačkaške fašističke NATO države pod LAŽNOM PAROLOM "ŠIRENjA DEMOKRATIJE". Da je njihova "demokratija i borba za ljudska prava" LAŽ, znaju svi osvešćeni žitelji Planete.
Pod naletom ustaškog NATO fašizma Srbi su isterani sa vekovnih prostora od Gorskog kotara preko Like, Kninske krajine, banije, Korduna, Slavonije, Bosne, Hercegovine, Metohije i Kosova do Bujanovca, i najveći deo proteranih Srba je u Srbiji. Protiv ustaša i ustaškog duha u Srbiji mi se moramo boriti i izboriti, nemamo više kuda bežati.Ustaše su i janjičarske sluge u Srbiji
Preporuke:
37
2
64 nedelja, 22 februar 2015 15:58
Seljak Bezemljaš2
Kažu ljudi "Tri loša ubiše Miloša".
Ostao je Crnjanski Miloš živ ali i sada ga prati stigma da je bio fašista i trista drugih kleveta.
Između ostalog nigde se ne navodi da je njegov tekst
DO TOGA MORA DOĆI (razmotriti stvari sa srpskog stanovišta)objavljen u njegovom časopisu IDEJE.
Njegovi opadači su kako se to kaže satanizovali IDEJE pa neće ljudi da se bakću sa klevetama.

Crnjanski je samo primer koliko su opadači jaki i kada su veliki ljudi u pitanju.
Tehnika je otprilike ovakva.
Satanizujete protivnika.Koristite mediokritete iz Beograda naravno.(nekada su se koristile jugoslovenske nagrade za uzdizanje mediokriteta a sada evropske ali da ne idemo u detalje)
Uz satanizovanog protivnika vezujete druge. (princip je uočen na divljem zapadu. Koga vežete uz pravog ili nabeđenog konjokradicu i on je konjokradica)To "vezivanje"ide dok se svi ne poplaše i ne počnu da pričaju da je sve istina što se za satanizovanog kazalo.A i sami dodaju. Da sebe ubede.
Preporuke:
25
2
65 nedelja, 22 februar 2015 16:02
Kosovo i Metohija su Srbija
Drugosrbijanski bednici i ne umeju ništa drugo nego da pljuju po moralnim ljudima. Tome ih je naučio njihov ideološki otac, koji leži u Kući cveća, zajedno sa svojim komunjarskim sledbenicima, pre svega srpskim otpadnicima oličenim u Rankoviću i Krcunu. Mesto koje treba napadati, nisu oni, nego njihova centrala, koja se nalazi u Ambasadi SAD. Zato za sve to bi trebalo pitati Kirbija, da bi on dobio odgovore od svojih nadređenih. Pa možete misliti koji je njihov intelktualni nivo, kad im je do nedavno jedan lopov i mafijaš (veze sa Zemuncima, pa kupovina različitih fabrika, pa nameštanje privatizacije Zekstre), oličen u liku Čedomira Jovanovića, bio ideološki vođa? Sada je to Aleksandar Vučić, moralno poremećen čovek, pritom poludeo od moći, što još dublje govori o njihovim moralnim poremećajima i iskvarenosti novcem.
Preporuke:
26
1
66 nedelja, 22 februar 2015 17:10
Dušan Kovačev
U našoj javnosti deluje veoma uticajna i jasno politički i ideološki profilisana grupacija novinara, publicista, nevladinih parapolitičkih aktivista i “naučnih“ delatnika koji su svoje karijere izgradili na kritici dvedesetih godina...

Sećam se perfektne kritike populizma vlasti tokom devedesetih godina. Svi tadašnji kritičari su i danas živi, zdravi i aktivni. I što je najvažnije, niko od njih, ama baš niko ne pominje više populizam, niti više učestvuje u kritičkoj artikulaciji javnog mnjenja. Učestvuju ljudi u NVO aktivizmu, projektno se finansiraju, uzimaju dnevnice i ne pada im na pamet da svoju metodologiju primene protiv očigledno destruktivnog režima. Međutim, kada treba ismejati i poniziti nekog ko se kritički usporotivi evrointegracijama, evo svih.
Pržibabe!
Preporuke:
24
0
67 nedelja, 22 februar 2015 17:21
Aleksandar
Zato predstavljati Smilju Avramov, koja se temeljno i dugo godina bavila uzrocima i posledicama genocida nad Srbima i čija je porodica stradala u ustaškom logoru Jasenovac u Drugom svetskom ratu, kao sledbenika Hitlera i Musolinija spada u red najdrastičnijih kršenja i poništavanja osnovnih principa objektivnosti i ljudskog dostojanstva.

Absolutno nedostojno normalnog coveka. Srbiju je prekrio ljudski sljam.

Glupi Koraks ako je hteo nesto da "humoristicki" podvlaci mogao ju je nacrtati sa Titom im Staljinom, ali ne zna covek.
Preporuke:
28
0
68 nedelja, 22 februar 2015 20:00
Posmatrač
Prof. Dr Smilja Avramov treba da bude ponosna i srećna što je napadaju takve osobe bilo kao karikaturisti, "analitičari" ili "naučni" radnici. Ne možemo se čuditi stavu sa Pravnog fakulteta kada tamo deluje Sonja Biserko a nema Koste Čavoškog. Koraks radi po narudžbini, kao "slikar bez mozga". Jer, "da ima mozga" ne bi poznatu antifašistkinju stavio pored nacista i fašista. O Teofilu Pančiću se može reći da je "antisrpski 'agent' koji se uvukao u srpsko poverenje". Setimo se šta je je pisao povodom sahrane našeg patrijarha Pavla.
Slušajući Smilju Avramov čovek vrlo brzo uviđa širinu i dubinu njenog poznavanja istorije naših prostora, Jugoslavije kao i uzroke i posledice događaja u bližoj i daljoj istoriji. Srdačne čestitke na zasluženom odlikovanju!
Preporuke:
27
0
69 nedelja, 22 februar 2015 20:45
grantovi presusuju
Za postovanje je reakcija gosp.M Vucinica....ipak ljudi tipa Koraks,Teofilo i sl. ne treba da mu oduzimaju vreme, bolje da mu se 'fucka'. Svojedobno je dramski pisac D Kovacevic dao odlicnu skicu za portret Teofila, nesto npr kao kako je lepsi nego recit.
Preporuke:
13
0
70 nedelja, 22 februar 2015 20:49
Seljak Bezemljaš
Ne stižem ali moram da dodam bar ovo.
Nacrtati staru ženu kojoj su u Jasenovcu zaklali jedanaest članova porodice kako prima orden na koji čeka Hitler.
ZA TO TREBA IMATI KARAKTERA
Preporuke:
32
0
71 nedelja, 22 februar 2015 21:09
szž
Koraks je inače jedan crtački diletant idejno prazan i sklon utcaju uglavnom glupih onih, sličnih njemu. Njega je u orbitu izbacio cunami 2000 te kao i sva ostala go... koja i sada uništavaju Srbiju. U normalno vreme niko ne bi obratio pažnju na te njegove črčkarijke i prizemne fore u lošim crtežima.
Preporuke:
20
0
72 nedelja, 22 februar 2015 21:16
Vesna
@Rdjosav
"Smilja Avramov se blamira pod stare dane...".Ne znam na osnovu cega se izvlaci ovakav zakljucak.Cak iako se uvazeni Rdjosav ne slaze sa njenim stavovima, ova njegova recenica je ruzna I ne iskazuje postovanje prema uvazenom professoru I velikom patrioti,Smilji Avramov.Ona svoje godine nosi casno I ,upravo, to njeno ogromno zivotno iskustvo,znanje i nevina krv njenih najmilijih ,prolivena ustaskom kamom joj daje,itekako ,pravo da nas posavetuje, upozori, nauci.Uz najdublje postovanje,hvala joj beskrajno.
Preporuke:
25
0
73 nedelja, 22 februar 2015 21:36
Ujka Vasa @ Brane, Italija
Smilja Avramov je ostvarila briljantnu naučničku karijeru zato što je bila vanserijski naučnik.Sarađivala je sa stranim naučnim institucijama i univerzitetima i režim jednostavno nije mogao sebi da dopusti tu blamažu da je marginalizuje.
Isti je slučaj sa Radomirom Lukićem koji je bio ubeđeni antikomunista. Kao kraljev stipendista studirao je u Parizu a njegov udžbenik Teorije države i prava je uvršten u obaveznu literaturu na odgovarajućoj katedri na Sorboni.
Ukratko, i Smilju Avramov i Radomira Lukića režim je morao da trpi.
Preporuke:
24
0
74 nedelja, 22 februar 2015 22:52
srpska sarma, a može i pasulj@ Seljak Bezemljaš
Komentar: "Ne stižem ali moram da dodam bar ovo. Nacrtati staru ženu kojoj su u Jasenovcu zaklali jedanaest članova porodice kako prima orden na koji čeka Hitler. ZA TO TREBA IMATI KARAKTERA" Poštovani, za to što ste opisali, za to treba, kakvi treba, za to se MORA biti "OPERISAN" od KARAKTERA!? Ili imati "karakter" Nidže Bursaća, pa ići sa tim "karakterom" "po šumama& gorama zemlje ponosne", iako TE ZEMLjE nema već od "izviešća" Badinterove komisije 1991!? Upravo je TA Komisija PROGLASILA da je "SFRJ država u disoluciji" i to PRE BILO KAKVIH OZBILjNIJIH ORUŽANIH SUKOBA! Naime, oružani sukobi NISU bili upad ZNG-ovaca na Plitvice krajem marta 1991, ni balvani u Krajini tokom proleća 1991, pa ni "rat" u Sloveniji leta 1991, pošto je JNA pešadija bila NENAORUŽANA, rat je započet ELIMINACIJOM UMERENOG Hrvata Josipa Reihl-Kira, a onda i upadom Tuđmanovih ZNG-ovaca i MUP-ovaca u Borovo selo jula 1991!? Znate, Titići, a zapravo "srbo"-USTAŠE, najviše se KONSTERNIRAJU kad im podastrete ČINjENICE!
Preporuke:
17
6
75 nedelja, 22 februar 2015 23:19
cmok za Jaroslava
I ja pustu suzu.Koliko god njegova blagost u tekstovima ja mu ipak verujem.
Ljut sa na NSPM što nisu agresivniji ali šta ja tu mogu.
Slušajte veb Radio snaganaroda.rs
Ako je za utehu..Hvala Đorđe...
Preporuke:
7
0
76 nedelja, 22 februar 2015 23:32
ivan seljak
sa ovom karikaturom matori jarac pokazuje da je izgubio orjentir. toliko o tome.
Preporuke:
15
0
77 nedelja, 22 februar 2015 23:33
Sve je u redu
Svako vreme ima svoju diferencijaciju. U ovom vremenu ponovo se drasticno diferenciraju Dobro i zlo, znatno drasticnije nego u mirnijim vremenima. Zlo uvek napada Dobro, Dobro samo ukazuje na zlo.
Te dve spomenute spodobe, sa morem istih i slicnih, za kilo mesa, litar pica i kesicu novca, spremni su da svoj intelekt i potpuno zapusten duh stave u sluzbu zla. Kako? Napadajuci, vredjajuci, klevetajuci i na druge nacine diskreditujuci mnogo, mnogo, nesagledivo mnogo bolje od sebe. To je sudbina losih ljudi, da budu na strani zla.
Preporuke:
6
0
78 nedelja, 22 februar 2015 23:45
@ srpska sarma, a može i pasulj
"...rat je započet ELIMINACIJOM UMERENOG Hrvata Josipa Reihl-Kira,... Znate, Titići, a zapravo "srbo"-USTAŠE ..."

Možete li da dešifrujete ova imena i nazive? Hvala.
Preporuke:
6
1
79 nedelja, 22 februar 2015 23:48
@ srpska sarma, a može i pasulj
"...rat je započet ELIMINACIJOM UMERENOG Hrvata Josipa Reihl-Kira,... Znate, Titići, a zapravo "srbo"-USTAŠE ..."

Možete li da dešifrujete ova imena i nazive? Hvala.
Preporuke:
1
1
80 ponedeljak, 23 februar 2015 01:02
srpska sarma, a može i pasulj@ @ srpska sarma, a može i pasulj
Josip Reihl-Kir je bio načelnik policijske uprave Osijeka koji je 1991 PREGOVARAO sa Srbima iz Borova naselja i Trpinje i uspeo je toliko da umiri te ljude da su bili spremni da se UKLOPE u režim Hrvatske, ali je bila postavljena ZASEDA od strane SAMIH Hrvata u kojoj je UBIJEN Reihl-Kir (postoji osnovana sumnja da je to ubistvo organizovao Branimir Glavaš), posle čega su se Srbi u Istočnoj Slavoniji odlučili za OTPOR i rat se rasplamsao. Titići-uveoci, tj. "srbo"-USTAŠE su predmet ovog teksta u negativnom kontekstu. Zadovoljni?
Preporuke:
12
6
81 ponedeljak, 23 februar 2015 01:17
srpska sarma, a može i pasulj@ Rđosav ili o misaonom eksperimentu
Štovani Don Corosio, postoji jedna intelektualna veština koja se zove MISAONI EKSPERIMENT (koju je popularisao srpski zetko Ajnštajn), koja se sastoji u ZAMIŠLjANjU RAZVOJA NEKE SITUACIJE po DRUGAČIJEM njenom RAZREŠENjU na KRITIČNOM MESTU, gde su po prirodi stvari bile moguće, saglasno zakonima verovatnoće, 2 (ili više) MOGUĆNOSTI, od kojih se samo jedna ostvarila u sadašnjosti. Taj intelektualni mehanizam može se koristiti kao jedan od instrumenata za prognoziranje budućnosti. U tom smislu ZAMISLIMO da stvarno isplivaju DOKAZI iz NEMAČKIH ARHIVA da je baš Draža radio to ZAŠTA GA Vi komunci optužujete po "pravu" pobednika!? Tj. da vidimo DA LI ĆE TI DOKAZI uticati na RAZREŠENjE POSTOJEĆIH KONTROVERZI koji razdiru 70 godina srpsko društvo i SPREČAVAJU ga da se OKRENE REŠAVANjU NOVIH PROBLEMA& KONTROVERZI!? Uz malo objektivnosti da se zaključiti da ti DEFINITIVNI, ali ZAKASNELI dokazi UOPŠTE NE BI UTICALI na postojeće odnose u srpskom društvu, sem Vaše ZADOVOLjŠTINE!
Preporuke:
5
5
82 ponedeljak, 23 februar 2015 01:25
@ Seljak Bezemljaš
"Nacrtati staru ženu kojoj su u Jasenovcu zaklali jedanaest članova porodice kako prima orden na koji čeka Hitler.
ZA TO TREBA IMATI KARAKTERA"

Hteo si reći KORAKS-TERA umesto KARAKTERA?
Preporuke:
14
1
83 ponedeljak, 23 februar 2015 01:27
srpska sarma, a može i pasulj@ Rđosav ili o misaonom eksperimentu, nastavak
Postojeći dokazi o STEPENU Dražine kolaboracije mogu se svesti na TUMAČENjE POBEDNIKA 2-og svetskog rata na području bivše Jugoslavije, tj. pripadnika& nastavljača tradicija partizanskog pokreta. Od SRPSKOG stanovništva na teritoriji Srbije, to tumačenje se od otprilike 20-25% stanovništva prihvata, 20-25% ga odbacuje, a ostali su uglavnom indiferentni!? RAZREŠENjU te DRUŠTVENE KONTROVERZE u Srbiji bi PRETPOSTAVLjENO NALAŽENjE DOKUMENATA iz nemačkih arhiva verovatno itekako pomoglo, ali SAMO DOK su RANE iz RATA BILE SVEŽE i kod "crvenih" i kod "bradonja"!? Sad kad je rođena već skoro 4-TA GENERACIJA POSLE RATA i kad Jugoslavije VEĆ ČETVRT VEKA NEMA ti naknadni DOKAZI bi U PRAKTIČNOM SMISLU BILI IRELEVANTNI! Jer, POGLEDAJTE, navijači najpopularnijih srpskih sportskih klubova "CRVENE ZVEZDE" (sic!) i "PARTIZANI" (sic!), bez ikakvog problema i bez PRAVE SVESTI o SADRŽAJU PESAMA "ladno" pevaju "Od Topole, pa do ravne Gore" i sl. pesme, nezavisno do toga da li su POTOMCI partizana ili četnika!?
Preporuke:
3
6
84 ponedeljak, 23 februar 2015 01:37
srpska sarma, a može i pasulj@ Rđosav ili o misaonom eksperimentu, drugi nastavak
Koliko je takva situacija ZABORAVA NUŽNA vidi se iz OD VAS INICIRANOG NAMERNOG ZABORAVA novije srpske istorije od pre 1941, kada čitave generacije novorođenih Srba POJMA NISU IMALI o nekom Kajmakčalanu, prelasku Albanije ili proboju Solunskog fronta, dok je u FOLKLORNOJ PRIČI srpske sredine u POZNOJ Titoslaviji Stevan Sinđelić bio neko ko ZAVODI bule, umesto što je U STVARNOSTI bio patrijarhalni domaćin i hrabri ratnik!? Slična situacija je bila i sa Dražom i drugim SKRAJNUTIM likovima naše novije prošlosti, NEZAVISNO od FAKTOGRAFIJE ili čak UPRKOS FAKTOGRAFIJI!? To Vam je tako i ne može se tumačiti "mračnim snagama prošlosti", već samo DRUŠTVENOM DINAMIKOM jednog prilično ZAPUŠTENOG DRUŠTVA, kao što je srpsko društvo bilo VEĆ 1920-tih, da bi u POZNOM TITOIZMU to NEZNANjE SOPSTVENOG LOŠEG STANjA bilo SAKRIVANO kupovinama na PonteRosu i sindikalnim odmaralištima, ali je OPET i OPET RAZVEJAVANO na sukobima navijača (već vidnim i 1970-tih), kao i UPORNOM PRIČOM o PROGONIMA kosovskih Srba!?
Preporuke:
8
6
85 ponedeljak, 23 februar 2015 01:47
srpska sarma, a može i pasulj@ Rđosav ili o misaonom eksperimentu, treći nastavak
Kao što vidite, PODZEMNI ŽIVOT srpskog društva nije imao veze sa deklarativnom stvarnošću, ali nije bio blizak ni sa Vašim najvećim strahovima, on se kretao, kao ponornica, njemu znanim putevima. Pošto je postojala ODVOJENOST političke klase Srba od naroda u vreme poznog titoizma, NUŽNO je bilo, kad je došlo do PUCANjA Jugoslavije da se pojave pored "službenih" "pretendenata" NA VLAST (Milošević i I. Stambolić) i neslužbeni, kao npr. Vuk Drašković, koji, iako se POZIVA na četničku paradigmu, UOPŠTE NEMA VEZE sa četništvom, pošto je PARTIZANSKI SIN! Slično stoji i sa DRUGIM DISIDENTIMA! Među svom tom GOMILOM "šarenom& bučnom" JEDINO što ih odlikuje je VOLjA za MOĆ iii... NIŠTA VIŠE! U toj borbi za moć, Slobodan Milošević je NAJPRAVILNIJE OCENIO SITUACIJU i brzo prigrabio vlast u Srbiji, ali njega je POVELA i LOGIKA SITUACIJE SRPSKOG NARODA u Jugoslaviji, što je uz SVETSKO-ISTORIJSKI DOGAĐAJ pada komunizma, odlučujuće determinisalo naše BUDUĆE GUBITNIŠTVO!? Sve ostalo je bila VOLjA Imperije!
Preporuke:
3
6
86 ponedeljak, 23 februar 2015 01:56
srpska sarma, a može i pasulj@ Rđosav ili o misaonom eksperimentu, kraj!
U tom smislu, kad je POSLE SVEGA postala jasna DO KRAJA OGOLjENA u svom njenom GUBITNIŠTVU TRAGIČNA situacija našeg naroda i kad smo DOKAZALI da bilo kakvo INSISTIRANjE na "ISTINI" pobednika nema NIKAKAV PRAKTIČAN značaj po budućnost Srba, onda je stav NACIONALNOG POMIRENjA ISTORIJSKA i POLITIČKA NUŽNOST sadašnje naše NEZAVIDNE SITUACIJE, inače nas više NEĆE BITI o čemu inače već SEIRE naši NEPRIJATELjI i NOVOJANjIČARI koji su inače predmet ovog Vučinićevog teksta!? U tom smislu je i inicijativa o rehabilitaciji Draže Mihailovića, a ne kao neki revanš!? Ukoliko Vi i Vaši ideološki sadruzi OVAKVE inicijative doživljavate kao REVANŠ, onda to znači da NEMATE ČISTU SAVEST ili da i dalje imate "ZAROBLjENI UM"!? "Zarobljen um" je moguć kao PRIVATNO opredeljenje, ali "ZAROBLjEN UM" u našem javnom životu prosto je u ovom istorijskom trenutku NEDOPUSTIV! Uostalom, gledajte AV-AV-a, pravi egzemplar "ZAROBLjENOG UMA"! Razmislite i svako Vas dobro pratilo u privatnom životu!
Preporuke:
5
7
87 ponedeljak, 23 februar 2015 02:46
@srpska sarma, a može i pasulj
@ @ srpska sarma, a može i pasulj

Da, sad mi je jasnije. Hvala.
Preporuke:
6
1
88 ponedeljak, 23 februar 2015 05:14
Pero
Zelim dobro zdravlje nasem velikom naucniku Smilji Avramov a poganima sto je blate zasluzeno mjesto na smetljistu.
Preporuke:
7
0
89 ponedeljak, 23 februar 2015 08:42
kole
Moralni i intelektualni patuljci su se odvažili da još jednom odapnu otrovne žaoke, ali samo im to ostaje. Psi laju...vozovi prolaze,a profesorka je jedna pa makar oni pukli svi zajedno dušebrižnici koji su toliko ''pomogli'' našoj napaćenoj zemlji da svi podjednako teško i jedva dišemo...
Preporuke:
7
0
90 ponedeljak, 23 februar 2015 12:03
Rđosav
Vesna:
@Rdjosav
"Smilja Avramov se blamira pod stare dane...".Ne znam na osnovu cega ... ne iskazuje postovanje prema uvazenom professoru I velikom patrioti,Smilji Avramov.
- da, blamira se pod stare dane, traži rehabilitaciju dokazanog kolaboracioniste Draže Mihajlovića. A oni koji još "traže dokaze" njegove kolaboracije? - dokazi su davno izneti, ali novočetnici se sigurno ne "lože" na dokaze. Uostalom, dva ključna dokaza (izručivanje zarobljenih partizana Nemcima - i dobijanje oružja i municije od "broja 11" za borbu protiv "crvenih") neoboriva su činjenica, te se nikakva simetrija između "dva pokreta" ne može praviti. Pametnome dosta.

- a a-propo nečije uvažene profesure - skrećem pažnju da "međunarodno pravo" ne postoji. Postoji samo međunarodna sila. Sve karijere napravljene na "međunarodnom pravu" su fiktivne. Uostalom, bilo je nekad i uvaženih profesora Marksizma - pa im se danas podsmevaju. A više je istine u Marksizmu nego u "međunarodnom pravu".
Preporuke:
1
12
91 ponedeljak, 23 februar 2015 13:38
Ginter Zibert
Rđosave ,2.sv.rat je obilovao saradnjama i saradnicima, raznih vrsta.
Za Srpski narod su dominantna dva tipa:
1.Saradnja sa Nemcima i Ustašama.Nju su sporadično sprovodile jedinice JVUO("Četnici"),ali ona uglavnom nije imala gotovo nikakvih efekata na terenu osim što je katastrofalno uticala na "imidž" JVUO.Treba dodati da se ipak radilo o "tehničkoj"saradnji.
Partizani uglavnom nisu imali takvih avantura.
2.Saradnja sa Angloamerikancima je ključna stvar.Naime Elite partizanskog i četničkog pokreta, su vodile istinski rat,ko će od njih ostati u igri kod gazde.
Upravo tome je služila dreka ,oko Dražine saradnje sa okupatorom.
I dan danas se vode rasprave ko je od njih više voleo Engleze.Da li su jedni ili drugi spasili više Američkih pilota...
Pravi vojni pobednici 1945 su bili partizani uglavnom Srbi Rusofilske orjentacije.Ali već 1944 njihovu pobedu kradu Anglofilske elite(Broz).
Tako da je Srpski narod iz rata izišao kao PORAŽEN!
Goli otok će to samo potvrditi....
Preporuke:
6
2
92 ponedeljak, 23 februar 2015 17:51
Poštovalac NSPM
Komentar na devijantno ponašanje Koraksa a i da ne govorim o T. Pančiću na temu lika i dela naše svetski uvažene dr Smilje Avramov je suvišan. Ponašanje ovog tipa u nas govori da nam je podmetnuta demonkratija i da je razantno dejstvo subverzivnih snaga u našem narodu jer države nemamo dostiglo vrhunac, i što je još tužnije i obeshrabrujuće da u se u nas još uvek snage Srpskog duha i nade nisu konsolidovale i barem zaustavile zle sile u progresiji neoružanog tipa agresije. Vrmena gotovo više i da nema Srpstvu se zla sudbina sprema, generacije su indoktrinirane ovim i ovakvim ''istinama'' i delovanjem. Ili ćemo opstati ili nestati. Živela Srbija.
Preporuke:
5
0
93 ponedeljak, 23 februar 2015 18:30
Objektivan
@ Rđosav

"...skrećem pažnju da "međunarodno pravo" ne postoji. Postoji samo međunarodna sila. Sve karijere napravljene na "međunarodnom pravu" su fiktivne. Uostalom, bilo je nekad i uvaženih profesora Marksizma - pa im se danas podsmevaju. A više je istine u Marksizmu nego u "međunarodnom pravu"."

"Međunarodno pravo" je postojalo dok zapadna Imperija nije stavila OUN pod svoju kontrolu. Samo smeštanje sedišta Ujedinjenih nacija u Njujorku je govorilo o nameri SAD-a. Nekada, u prošlom veku se govorilo da se namerava prebacivanje sedišta OUN-a u Evropu, mislim da beše u Pariz, iz vremena Šarla de Gola.
Podsmevanje "Marksizmu" je kratkog veka. Kada shvate svoju zabludu, prestaće da se podsmevaju. I oni što se podsmevaju, tajno ga čitaju.
Preporuke:
5
4
94 ponedeljak, 23 februar 2015 21:47
@Rđosav
Po običaju ste nepopravljivi bukvalista.

Ne razlikujete Međunarodno pravo kao sistem pozitivnih propisa kojima se regulišu odnosi između država, od Međunarodnog prava kao naučne discipline.

Elem, Međunarodno pravo kao sistem institucija i propisa (UN, SB, UNESKO, Kjoto protokol...) postoji, ali ni te institucije ni te propise niko ne ferma (bar ne velike sile), pa se može reći da je Međunarodno pravo kao sistem propisa mrtvo slovo na papiru. Ne treba biti dupla pamet pa videti da u svetu vlada pravo jačeg a ne nekakvo (papirno)Međunarodno pravo.

Međunarodno pravo kao naučna disciplina - a upravo se time bavila Smilja Avramov - analizira kako bivše tako i postojeći sistem Međunarodnog prava kao skupa pozitivnih propisa, istorijsku uslovljenost tog prava, njegove ograničene domete, deformacije i zloupotrebe, i istovremeno ukazuje na uslove i put kojim bi trebalo ići da se postigne autentično demokratski međunarodni poredak.
Preporuke:
8
1
95 ponedeljak, 23 februar 2015 21:59
@Rđosav
P.S.Vaši stavovi o četnicima i partizanima se zasnivaju na previđanju suštine i hvatanju za nevažne detalje. Taj način rezonovanja (ovo "rezonovanja" treba uzeti uslovno) je poznat kao način pars pro toto, i on može da dovede samo do nakaradnih zaključaka.
Preporuke:
5
1
96 ponedeljak, 23 februar 2015 22:06
@Ginter Zibert
"I dan danas se vode rasprave ko je od njih više voleo Engleze".

Ali je sasvim izvesno da su Englezi više voleli komuniste nego četnike, kao jedan nacionalno orijentisan srpski pokret. Pogodite zašto.
Preporuke:
3
2
97 ponedeljak, 23 februar 2015 22:40
@ @Ginter Zibert
"Ali je sasvim izvesno da su Englezi više voleli komuniste nego četnike, kao jedan nacionalno orijentisan srpski pokret. Pogodite zašto."

Zašto su ih voleli više, ne znamo tačno, možda što su bili pogodniji za manipulacije u budućnosti. Četnici su bili više nacionalno utemeljeni. Ali da su ih pomagali, ima dokaza. Prvi dokaz je da su Englezi finansirali demonstracije 27. marta 1941. godine u Beogradu. U tim demonstracijama su komunisti bili u priličnom broju. Tako su Englezi (V.Britanija) izazvali sukob Jugoslavije i Nemačkog III Rajha.
Preporuke:
5
1
98 utorak, 24 februar 2015 00:08
SV
Nedostatak obrazovanja mondijalističkog Beograda nekada i nekome gadi tu ideju.Nedostatak obrazovanja ne može se nadoknaditi duhovitošću,naročito kada je ona više nego uvredljiva za onog na koga se odnosi.
U ovom slučajuubeđen sam da će se profesor Avramov dostojanstveno poneti,a karikaturista Koraksić makar razmisliti o toj karikaturi.
Imajući u vidu mnoge druge karikature ne bih Koraksića isključivo stavljao u kontekst u koga ga je stavio autor teksta.
Autoru teksta zahvalnost što je ukazao na biografiju profesora Smilje Avramov,o kojoj sada već stariji sudenti govore sa puno uvažavanja.
Što se tiče profesora Biljane Srbljanović njeno poznavanje katedre međunarodnog prava na Pravnom fakultetu u Beogradu,koje se svodi na zaista uvaženog profeora Dimitrijevića,naravno da nije dovoljno.
Moram da priznam da mi je žao što njena opsednutost ,,klerofašističkom'' Srbijom nije do sada bila predmet karikature.
Preporuke:
3
0
99 utorak, 24 februar 2015 03:10
@G. Zibert
Ako finansirate osobu H da vašem neprijatelju podmetne nogu onda to nije „davanje pomoći osobi H“. A upravo je to bio cilj britanske „pomoći“ srpskim demonstrantima 27. marta – podstaći Srbe da „sapletu“ Nemce, kako bi Engleska, nespremna za rat dobila na vremenu.
Pri tom su finansirali onu stranu za koju su na osnovu izveštaja svojih službi smatrali da ima najviše izgleda da organizuje demonstracije, tj. da obavi posao za njih. Davanje „pomoći“ u tom trenutku nije imalo nikakve veze sa opredeljivanjem za neku od strana u građanskom ratu koji je tek usledio u Srbiji (i koji se odvijao uporedo sa borbom protiv Nemaca).

Do opredeljivanja za četnike ili komuniste je došlo tek pred kraj rata kada je trebalo politički oblikovati ovaj prostor. A tu su simpatije Engleza bile nedvosmisleno na strani komunista - zadojenih kominternovskom idejom o Srbima kao porobljivačkom narodu - jer su kao najveću opasnost za svoje interese na Balkanu Engleszi videli postojanje jake srpske nacionalne države.
Preporuke:
2
2
100 utorak, 24 februar 2015 12:52
Ginter Zibert
Puč 27 marta 41 kao i demonstracije su organizovali oficiri Vkj koji su bili agenti britanske obaveštajne službe.Priču o organizaciji demonstracija od strane KPJ je lansirana posle rata.
Odluka o podršci Brozu je donešena na Teheranskoj konferenciji krajem 1943, i to na isistiranje Čerčila i Ruzvelta, a protivljenje Staljina.
Treba reći da podrška Brozu nema veze sa Kominternom(koja tad više nije postojala).
Glavni razlog podrške Brozu od strane Angloamerikanaca nije antisrpstvo(ono je usput),već antirustvo ,što će se pokazati posle rata "Brozovim begom na zapad".
Broz je bio mason i kao takav je bio čovek(agent)zapada.
Draža nije bio ničiji agent,i nije se snašao u vrtlogu istorijskih događaja.Mada realno gledano,da je vodio borbu i sa 50 Nemačkih divizija, to mu ne bi pomoglo,jer je angloamerička režija budućoj FNRJ/SFRJ namenila ulogu razbijača istočnog bloka.Tu Draža nije imao nikakve šanse...
Preporuke:
5
1
101 utorak, 24 februar 2015 14:33
srpska sarma, a može i pasulj@ @G. Zibert, a što "volem" ove koji se KRIJU iza TUĐIH nick name-ova!
Deo "komentara": "Do opredeljivanja za četnike ili komuniste je došlo tek pred kraj rata..." Sovjeti BRIŠU Nemce PO PRVI PUT u Staljingradu januara 1943. U ISTO VREME Britanci se KONAČNO obračunavaju sa SLABIJIM Romelovim Afričkim korpusom i KOORDINISANOM anglo-američkom INVAZIJOM FRANCUSKIH kolonija Maroka, Alžira i Tunisa izbacuju Nemce& Talijane iz Afrike!? Sledeći korak, pazite, PRVI SLEDEĆI KORAK Britona, MNOGO PRE iskrcavanja na Siciliji, bio je SLANjE Dikina U MAJU 1943, USRED Bitke na Sutjesci u vreme NAJVEĆE Titine KRIZE (desetkovali mu trupe, a ovaj POBEGO OSTAVIVŠI Švabama NA MILOST& NEMILOST CELOKUPNU Centralnu bolnicu sa više od 3000 ranjenika, "spašenih" na Neretvi!), da bi se "USPOSTAVIO KONTAKT sa partizanima"!? Onda slanje SER Ficroja Maklina, iz jedne od NAJSTARIJIH ŠKOTSKIH PLEMIĆKIH PORODICA, isto PRE PADA Italije i na kraju sklanje i SINA Randolfa-hik Čerčila!? Sad mi kažite ŠTA JE NATERALO ser Vinstona da šalje TAKO RANO TAKO VISOKE DELEGACIJE kod "tamo nekih partizana"!?
Preporuke:
1
6
102 utorak, 24 februar 2015 15:05
@Ginter Zibert
U potpunosti se slažem sa vama.
Jedna dopuna. Kad pominjem Kominternu mislim na kominternovski duh u kome su vaspitavani srpski komunisti a to je mržnja prema Srbiji koja je za njih bila hegemona i porobljivačka država. Najpogubnije odluke po srpski narod su doneli upravo srpski komunisti, ili su te odluke izglasane uz njihov pristanak: stvaranje autonomnih pokrajina samo u Srbiji mada je po toj logici trebalo stvoriti i autonomnu pokrajnu Dalmaciju (kulturna specifičnost) i AP Lika, Banija, Kordun (etnički sastav); Ustav iz 1974; zatiranje srpske istorije i kulture; odnos prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi...
Taj duh i danas hara Srbijom a njegovi nosioci su komunistički konvertiti na vlasti.
Preporuke:
4
2
103 utorak, 24 februar 2015 15:10
@ srpska sarma, a može i pasulj...
@ @G. Zibert, a što "volem" ove koji se KRIJU iza TUĐIH nick name-ova!

"...Sad mi kažite ŠTA JE NATERALO ser Vinstona da šalje TAKO RANO TAKO VISOKE DELEGACIJE kod "tamo nekih partizana"!?"

Znali su obrazovani Britanci gde je centar Sveta ili, bar Evrope. Ovde se, kako je govorio Sveti Sava, sastaje Istok sa Zapadom.
Preporuke:
4
5
104 utorak, 24 februar 2015 18:25
@@Ginter Zibert
" izvesno da su Englezi više voleli komuniste nego četnike Pogodite zašto."

Zato što su u proseku bili mlađi, lepši i vitkiji, tzv puerilni tip.

@srpska sarma
a ovaj POBEGO OSTAVIVŠI Švabama“

U svim njegovim bekstvima važnu ulogu su imali englenski avioničari, ili , u vašem nadahnutom maniru – britski pilojci.
Preporuke:
4
1
105 utorak, 24 februar 2015 18:42
Arnie
Krajnje je vreme da redakcija prestane da objavljuje višestruke komentare pojedinih DOKONIH I NARCISOIDNIH polemičara. Sasvim je dovoljno maksimalno dva puta se oglasiti komentarom. Drugi put, recimo samo kao odgovor na nečiju repliku. Sve ostalo je suviše pretenciozno i za ostale komentarore SMARAJUĆE. Uopšte više ne čitam komentare pojedinih SARMI i sličnih, zaista ne želim da znam o čemu pišu ljudi (možda su ipak žene, čim su tako agresivnog nastupa) koji imaju tako VEEELIKU potrebu da se nameću.Čak i da je pametno-previše je.
Preporuke:
7
1
106 utorak, 24 februar 2015 18:50
Posmatrač
@ srpska sarma, a može i pasulj@ @G. Zibert,...

"Sad mi kažite ŠTA JE NATERALO ser Vinstona da šalje TAKO RANO TAKO VISOKE DELEGACIJE kod "tamo nekih partizana"!?"

Čini mi se da se odgovor nalazi u komentaru Ginter Zibert-a: "Odluka o podršci Brozu je donešena na Teheranskoj konferenciji krajem 1943, i to na isistiranje Čerčila i Ruzvelta, a protivljenje Staljina.
Treba reći da podrška Brozu nema veze sa Kominternom(koja tad više nije postojala).
Glavni razlog podrške Brozu od strane Angloamerikanaca nije antisrpstvo(ono je usput), već antirustvo, što će se pokazati posle rata "Brozovim begom na zapad".
Broz je bio mason i kao takav je bio čovek(agent)zapada."
Preporuke:
9
0
107 utorak, 24 februar 2015 19:24
@ Arnie
Lako je kritikovati kreativne komentatore. Čitajući neke od njih, kao da smo čitali Istoriju NOB-a i ratova 90-tih godina. Pokažite i vi svoju kreativnost. Pozdrav i bez ljutnje.
Preporuke:
3
0
108 utorak, 24 februar 2015 22:24
srpska sarma, a može i pasulj@ Posmatrač@ srpska sarma, a može i pasulj@G. Zibert, a što "volem" ove koji se KRIJU iza TUĐIH nick name-ova!
Znam da je g-din G. Zibert dao PRAVI ODGOVOR, međutim cilj mog posta odnosio se na NEIMENOVANE TROLOVE koji se KRIJU iza TUĐIH nick name-ova! I koji i dalje TROLUJU& HEJTUJU, samo neznam dokle će!? Svako dobro.
Preporuke:
2
2
109 utorak, 24 februar 2015 23:03
Posmatrač
@ srpska sarma, a može i pasulj

Hvala, takođe. Zahvaljujući vama i Ginter Zibert-u saznasmo dosta iz skrivene istorije NOR-a i ratova 90-tih godina u Jugoslaviji.
Preporuke:
6
0
110 sreda, 25 februar 2015 10:44
srpska sarma, a može i pasulj@ neimenovanom TROLU-ZAE....., koji se krije iza TUĐIH nick name-ova
Komentar: "-a ovaj POBEGO OSTAVIVŠI Švabama- U svim njegovim bekstvima važnu ulogu su imali englenski avioničari, ili , u vašem nadahnutom maniru – britski pilojci." Prvo, Drug Tita je posle begstva iz Drvara 1944 (gde se između ostalog DRUŽIO sa tatinim sinom, ser Randolfom-hikom, a Boga mi, tad je PRVI PUT planula simpatija prema teta Joki, tad KRŠNOJ& MLADOJ zapovednici tzv. "ženske čete", pri 6-toj ličkoj!) odleteo sa "britskim pilojcima" (OVO NIKAD nisam napisao, možda bih pisao "britonski eroplanci", ali ONO JOK! Zato, NE TROLUJTE!) avijonom na Vis, posle i u Napulj da se nađe sa TATOM ser Randolfa-hika, a ne kako TROLUJETE da je pravo sa Sutjeske odletijo sa goreimentovanima!? Sa Sutjeske je Drug Tita POBEGAO OSTAVIVŠI njegovog NAJNEPOSLUŠNIJEG KOMANDANTA Savu Kovačevića da se sa centralnom bolnicom& tri ipo hiljade ranjenika J..... "po šumama& gorama", sa sve ELITNIM ŠVAPSKIM JEDINICAMA za vratom!? Znate, "ako LAŽETE, LAŽITE OKRUGLO da se bar KOTRLjA" što rekoše naši učitelji Romeji!
Preporuke:
1
3
111 sreda, 25 februar 2015 11:15
@ srpska sarma, a može i pasulj@ neimenovanom ...
Zamolio bih vas da nas u tekstovima poštedite, po meni, nepotrebnih velikih slova i žargonskih naziva i uzrečica, kako bismo lakše pratili i razumeli sadržinu. Inače ćemo se i mi naljutiti kao Arnie.
Preporuke:
9
0
112 sreda, 25 februar 2015 12:11
@srpska sarma
OKRUGLO da se bar KOTRLjA" što rekoše naši učitelji Romeji!"


Da li ste od svojih učitelja preuzeli ceo golemi korpus duha, ili samo ono najvrednije što pomenuti nudi, npr. mudrolije svetih luda i raznih jurodivaca kojima carstvo obilovaše? Jeste li eklektičar? Ovde ima dosta onih koji, poput Klintona puše a ne uvlače...
Preporuke:
5
0
113 sreda, 25 februar 2015 14:29
Seljak Bezemljaš
Čerčilu, Englezima, Zapadu, velikim silama, itd. naši komunisti bili su dar sa neba.

Svojom alatkom zvanom "diktatura proletarijata" "zajedničkom borbom slomiti velikosrpsku hegemoniju je put socijalističke revolucije" rešavali su i rešili gore navedene dvovekovnog straha da će se na ovim ovim prostorima stvoriti jaka država pod srpskim vođstvom.
Uzgredne napomene.
Kongres u Beču 1924 to je jasno ozvaničio.(između ostalog Makedoniju praviti na osnovu programa VMRo)
Drezdenski kongres 1928 je po zlu poznat.
Propuštanje da se Jugoslavija stabilizuje kroz autonomiju Srba u Hrvatskoj (posle genocida) što je ostavilo stanovište da je srpska većina između Dalmacije i Hrvatske i u okolini Dubrovnika i u dolini Neretve anomalija.
Ustav od 1963 je priprema za Ustav iz 1974.
A i taj je u stvari finalisan 1971 kroz amandmane.
Finansiranje kulturnih ustanova koje će voditi sintetičkim nacijama.
I kao nevažno.
Sve republike su imale željezare.
Preporuke:
5
0
114 petak, 27 februar 2015 15:40
Bojan Todorović
Bože blagi, potpuno sam zaboravio na ovu pojavu. Nisam ni znao da je još živa.
Obuzme me jeza kad se setim nje, Krestića, Markovića i ostalih Miloševićevih dobošara smrti.

Čudo je kako žive sa tim teretom zatiranja i satiranja sopstvenog naroda, sa saznanjem kakvu su nesreću i propast doneli učešćem u kolektivnom ludilu i kreiranjem istog.
Mora da savesti nemaju ni u tragovima i da je moć samoobmane i svaljivanja krivice na nekog drugog ogromna.

Ali neko to od gore vidi sve...
Preporuke:
0
6
115 petak, 27 februar 2015 19:50
@ Bojan Todorović
Izgleda i ti imaš KORAK-STERA umesto KARAKTERA. Najbolje da se udružite u ANTISRBIZMU.
Preporuke:
3
0
116 petak, 27 februar 2015 19:56
@ Bojan Todorović
Izgleda i ti imaš KORAKS-TERA umesto KARAKTERA. Najbolje da se udružite u ANTISRBIZMU.
Preporuke:
3
0
117 nedelja, 01 mart 2015 15:39
Turas
Bitange , budale ,glupaci i nazovi intelektualci sa raznim "diplomama" , "doktoratima" ,nisu ništa u poređenju sa zlim mozgovima . Danas ih srećem na NSPM i na raznim stranicama neta .Jedan od njih je Bojan Todorović koji se (za čudo)javlja uvek kada je u pitanju odbrana srbskog (samo Srbskog)patriotizma ,kome je najbolji primer gospođa Smilja Avramov . Pitam se odkuda tolika apatija prema svom (?) narodu . Jer ovaj B.M ,imenice je Srbin (?)što je biološki moguće ali sigurno da je devijantne orijentacije . On je gori od ustaše ,baš zbog svog destruktivnog ,zlog delovanja . Samim , nezdravim nastupima je i opasan po društvo i morao bi kao takav da bude doživotno smešten u zdravstveno izolovanu instituciju .
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner